Samen werken aan online successen. Hoe ziet dat er uit?
Blok boosters legt je graag uit hoe een samenwerking met ons er uit ziet.
Persoonlijke kennismaking
De eerste keer dat we elkaar ontmoeten is bedoeld om te zien of we bij elkaar passen. Wat kunnen we voor elkaar betekenen?
Aan de slag met Google Ads
Partijen die werken met Google Ads geven ons inzicht in hun campagnes. Wij analyseren wat er gaande is en waar we verbeterpunten zien. Ben je als Marketeer nog niet bekend met Google Ads? Wij helpen je op weg. We bekijken de online potentie voor jouw product of service, beoordelen vindbaarheid en relevant websitebezoek en observeren wat jouw concurrenten doen met Google Ads. Bij groen licht gaan we aan de slag.
Klaar voor de start?
Voorafgaand aan ons prestatiemodel hanteren wij een testperiode van 2 a 3 maanden. Tijdens deze periode verzamelen we data die na afloop van pas komt om de invulling van het prestatiemodel definitief te maken. De kosten voor de testperiode variëren van € 500,- tot maximaal € 1000,- afhankelijk van de omvang van jouw webshop of website.
Start!
We zetten de Google Ads campagne in de steigers. Dit is het moment waarop de samenwerking echt body krijgt. Wij bestuderen de data die eventueel al is verzameld tijdens eerdere campagnes, doen uitgebreid zoekwoordenonderzoek en overleggen waarmee we ons het beste kunnen onderscheiden. We zijn klaar om actief te worden.
Targets vaststellen
Het belangrijkste van een Google Ads campagne is dat de kosten opwegen tegen de baten. Wij gaan samen de marges onder de loep nemen en kijken waar er kansen liggen en hoeveel procent van de verkoopprijs maximaal mag worden besteed aan de campagne. Op die manier hebben we de randvoorwaarden vastgesteld om te sturen naar een rendabele campagne.
Als de samenwerking loopt
Zodra we samen de schouders zetten onder het vergroten van jouw online succes, is het niet zo dat je van Blok boosters niets meer hoort. Naast regelmatig proactief contact van beide kanten en onze maandelijkse rapportages gaan wij graag eenmaal per kwartaal met je rond de tafel om te brainstormen over nieuwe kansen om de markt te veroveren. We maken afspraken van beide kanten, werken ze uit en analyseren na afloop alle punten.