Boilermarkt case

Boilermarkt is een relatief nieuwe speler in de online markt voor boilers. De webshop richt zich vooral op de verkoop van minder bekende merken. Onze uitdaging? Zorgen dat Boilermarkt marktaandeel wint in deze concurrerende markt. De doelstelling vanuit de klant is duidelijk: een minimale ROAS (Return On Ad Spend) van 750 behalen.


In het eerste jaar wisten we meteen sterke resultaten neer te zetten. De omzet liep op tot enkele tonnen, met een indrukwekkende ROAS van 1200. Dat gaf vertrouwen voor de toekomst. In de jaren daarna verschoof de focus naar omzetgroei binnen de marges van Boilermarkt. Het fijne: het advertentiebudget is flexibel, zolang we de ROAS boven de 750 houden.


Dankzij de goede samenwerking tussen onze campagnes en de webshop hebben we deze groei weten vast te houden. Hoewel de ROAS in de loop der tijd iets is gedaald, komt dat doordat we actief de grenzen zijn gaan opzoeken binnen deze competitieve markt. Boilermarkt heeft inmiddels een stevige positie in de markt.

In 2024 zijn we opnieuw uitgeroepen tot Google Premier Partner, wat betekent dat we behoren tot de beste 3% van de Google Ads-bedrijven. Dit wordt jaarlijks vastgesteld aan de hand van verschillende factoren, waaronder groei in het aantal klanten, klantbehoud, productdiversificatie en jaarlijkse uitgaven.

Ben je op zoek naar hulp met Google Ads of online Marketplaces zoals BOL.com? Wij kunnen je helpen, of je nu net begint of al bezig bent en meer wilt bereiken. We maken graag vrijblijvend een rapport met de kansen of een scan van je huidige account voor je zodat we samen kunnen kijken hoe we je online resultaten kunnen boosten.

Laten we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Neem contact op

Castelijn Mode Beek case

De kledingwinkel Castelijn Mode Beek heeft sinds 2012 een webshop, die aanvankelijk als etalage voor de winkel werd gebruikt. Enkele jaren geleden is besloten om het aandeel e-commerce te laten groeien en echt gebruik te maken van de webshop. Bij deze groei is het belangrijk om de kosten/baten-verhouding positief te houden. De ROAS (Return on Ad Spend) mag voor Castelijn niet lager zijn dan 850.


Voordat wij begonnen, bedroeg de omzet €10.000 met kosten van €6.500 uit Google Ads, dat neerkwam op een ROAS van 166. Er was dus snel actie nodig om van Google Ads een winstgevend kanaal te maken. Met een nieuwe strategie hebben we in de eerste maanden laten zien wat het potentieel van Google Ads is door onnodige kosten te beperken en de campagnes en targeting anders in te richten.


In ons eerste jaar hebben we een ROAS van 1070 behaald, met een omzet van €24.000. We hebben deze lijn in de jaren daarna kunnen doorzetten. Naast een verdubbeling van de omzet per jaar blijft de ROAS ook steeds groeien.